  • 1. Data: 2003-09-03 05:35:56
    Temat: Nowy platnik - w Rzepie 04.09
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@o...waw.pl>

    Drodzy mili grupowicze,

    jak zapewne wiekszosc z Was juz wie, czeka nas wszystkich zmiana Programu
    Platnika na nową wersję 5.01.001 - polaczenie PP i PPE.
    ZUS poinformowal juz, iz we wrzesniu mozemy jeszcze uzywac starej wersji, a
    nowa obowiazuje od 01.10.03.

    Aby nie powtórzyć sytuacji sprzed kilku miesiecy z problemami sciagniecia
    platnika ze stron zus, pragne poinformowac, iz w czwartkowej Rzepie bedzie
    dodany CDROM z akutalna wersja platnika.

    Nie wiem jak Wy, ale ja juz na 'wszelki' zamowilem.
    Oby nowa wersja naszego 'ukochanego' programu byla bardziej przyjazna
    uzytkownikowi.

    Pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

  • 2. Data: 2003-09-03 07:32:43
    Temat: Re: Nowy platnik - w Rzepie 04.09
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Łukasz Kaliński" <l...@o...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nie wiem jak Wy, ale ja juz na 'wszelki' zamowilem.
    > Oby nowa wersja naszego 'ukochanego' programu byla bardziej przyjazna
    ----------------------------------
    Masz racje lepiej skorzystać z wersji w Rzeczpospolitej ale czy to nie jest
    chore jutro bedzie płyta w gazecie a wczoraj sprawdzaliśmy nowego programu
    nie ma na stronach ZUS ( chyba że coś przeoczyliśmy ).Jak zwykle w naszym
    kraju gazety widza wcześniej od właściwych jednostek.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-09-03 07:36:53
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@w...pl>

    ZUS oficjalnie rozpoczyna dystrybucje platnika od 04.09 - tego dnia pojawi
    sie na serwerze ZUS i w jednostkach terenowych - no i w Rzepie.
    :-)

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 4. Data: 2003-09-03 08:35:04
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Łukasz Kaliński" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ZUS oficjalnie rozpoczyna dystrybucje platnika od 04.09 - tego dnia pojawi
    > sie na serwerze ZUS i w jednostkach terenowych - no i w Rzepie.
    > :-)

    Ja tam czekam to 1 października. Znając zycie, do tego czasu wyjdzie parę
    poprawek ;-).

    BTW, jakby komuś e-PFRON nie chodził, to w usatwienaich regionalnych
    Windowsa, format daty należy ustawić na rrrr-MM-dd. Wot i programisty :-/.

    Pzdr,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-09-03 08:48:27
    Od: "Z.C." <z...@o...pl>

    Ja ostatnio (jak były problemy ze ściągnięciem tych programów ze strony ZUS)
    ściągnąłem za strony PROCOM i nie miałem żadnych problemów.

    Pozdrawiam
    Z.C.

  • 6. Data: 2003-09-03 18:39:12
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    > Ja tam czekam to 1 października. Znając zycie, do tego czasu wyjdzie parę
    > poprawek ;-).
    Oj wielki jest twój optymizm. Poprawki będą to na pewno. Ale skąd ci
    przyszło do głowy, że tak szybko?
    No niestety szybko to tylko się błędy znajduje :-)

    Pawełj

  • 7. Data: 2003-09-04 12:57:11
    Od: "STIVEN" <g...@p...pl>

    Wlasnie jestem po probie instalacji PLACZNIKA 5.01.001 :(
    Wybralem opcje serwera sql bo mam 22platnikow i siec.
    Po proponowanym przez kreatora restercie systemu nie zobaczylem
    mojego pulpitu w 98SE. Bialo na czarnym otrzymalem propozycje
    ponownego zainstalowania windows - nie widzial pliku VMM32.VXD.
    @#$%^ PROKOM !!!

    Ciekaw jestem jak u was.

    Stiven

  • 8. Data: 2003-09-04 18:31:18
    Od: "PawełJ" <p...@p...onet.pl>

    > ponownego zainstalowania windows - nie widzial pliku VMM32.VXD.
    > @#$%^ PROKOM !!!
    Jak na razie się udało. Z małymi bólami ale odpaliłem na SQL.
    Ale podzielam Twoje zdanie na temat prokomu.
    No chyba, że zmienię go po kilkumiesięcznym użytkowaniu programu
    PawełJ