  • 1. Data: 2005-06-01 09:34:49
    Temat: OBSUGA BAZ DANYCH
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Chodzi o usluge ktora jest wykonywana zgodnie z ustawa VAT w karju nabywcy
    uslugi. Wiem, ze moge odliczyc od niej VAT i zazadac go do zwrotu jezeli w
    danym miesiacu wykonalem tylko taka usluge. Ale czy moge zazadac zwrot VAT
    jesli w miesiacu wykonalem taka sama usluge ze stawka 22% dla odbiorcy
    krajowego.
    Przyklad:
    W maju sprzedaz dla odbiorcy UE 5 000 PLN oraz dla odbiorcy krajowego 100
    PLN. Moge zazadac VAT do zwrotu czy nie?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2005-06-01 12:03:04
    Temat: Re: OBSUGA BAZ DANYCH
    Od: AlterNative <n...@g...wytnij.pl>

    Adamski napisał(a):
> [...]
    > W maju sprzedaz dla odbiorcy UE 5 000 PLN oraz dla odbiorcy krajowego 100
    > PLN. Moge zazadac VAT do zwrotu czy nie?

    Nie widzę przeciwskazań.

    AlterNative

  • 3. Data: 2005-06-02 07:25:08
    Od: "my way" <y...@t...pl>

    Użytkownik "AlterNative" <n...@g...wytnij.pl> napisał w
    wiadomości news:d7k8f7$a8j$1@nemesis.news.tpi.pl...
    VAT

    > Nie widzę przeciwskazań.

    może to mniej ważne, ale jest jeszcze kwestia terminu zwrotu
    IMHO dla zakupów związanych z usługami niepodlegającymi opodatkowaniu w
    Polsce -60 dni
    dla pozostałych - 180 dni, z mozliwością skrócenia do 60 w przypadku zapłaty
    zobowiązań
    to wszystko oczywiście po złożeniu wniosku

    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > AlterNative
    wzajemnie