  • 1. Data: 2007-06-19 07:39:54
    Temat: OD JAKIEGO OBROTU WCHODZĘ W KASĘ FISKALNĄ
    Od: "kardex" <k...@w...pl>

    OD JAKIEGO OBROTU WCHODZĘ W KASĘ FISKALNĄ.

    pOZDRO pIOTR.

  • 2. Data: 2007-06-19 07:43:28
    Temat: Re: OD JAKIEGO OBROTU WCHODZĘ W KASĘ FISKALNĄ
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > OD JAKIEGO OBROTU WCHODZĘ W KASĘ FISKALNĄ.

    A idziesz wg podw wieksz czy pierwiastka?

  • 3. Data: 2007-06-19 07:56:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Karoll,

    Tuesday, June 19, 2007, 9:43:28 AM, you wrote:

    > A idziesz wg podw wieksz czy pierwiastka?

    A jesteś na grupie pl.soc.polityka czy pl.soc.prawo.podatki?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2007-06-19 08:54:36
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > A jesteś na grupie pl.soc.polityka czy pl.soc.prawo.podatki?

    Sądząc po precyzji pytania i ilości danych potrzebnych do udzielenia
    sensownej odpowiedzi, to pytanie do tej pierwszej grupy bardziej pasuje :)
    Andrzej
    www.album.radom.pl

  • 5. Data: 2007-06-19 14:40:32
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 19 czerwca 2007 09:39
    (autor kardex
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f58189$7hh$1@news.task.gda.pl>):

    > OD JAKIEGO OBROTU WCHODZĘ W KASĘ FISKALNĄ.

    Zależy jak blisko staniesz i którą częścią ciała chcesz w nią wejść.
    Odrzucając skojarzenia teletubisiowe to myślę, że od półobrotu z
    wykopem....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/