  • 21. Data: 2007-08-24 10:45:33
    Temat: Re: [OFF-TOPIC] Sprzedam znaczki skarbowe
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 24 Aug 2007 10:27:56 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Mi wychodzi, że jakieś nieporozumienie zaszło - jakby Wojtek chciał,
    > żeby pieniądze *doszły*.

    Nie napisał tego. Mi wychodzi że chciał mieć potwierdzenie przelewu - a
    ten można wydrukować sobie po sesji wychodzącej.

    p. m.

  • 22. Data: 2007-08-24 13:26:12
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 23-08-2007 o 17:46:22 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z czwartek, 23 sierpnia 2007 10:44
    > (autor Wojtek Malina
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <fajhbv$s0r$1@inews.gazeta.pl>):

    > No i wydruk potwierdzenia też kosztuje...

    Właśnie, własnoręcznie wydrukowane raczej nie przyjmie się
    No chyba że koledzy są doradcami pdotkowymi, adwokatami czy notariuszami :)

  • 23. Data: 2007-08-25 08:24:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Aug 2007, t...@o...pl wrote:

    > Właśnie, własnoręcznie wydrukowane raczej nie przyjmie się

    ?
    Dlaczegóż to?
    IMO Tristan miał właśnie *to* na myśli - jak nie ma drukarki, to
    wydruk *stanowi* problem.

    > No chyba że koledzy są doradcami pdotkowymi, adwokatami czy notariuszami :)

    Ty chcesz mieć notarialne potwierdzenie dokonania przelewu?
    Zagrożenie 3 lata za "posługiwanie się sfałszowanym dokumentem"
    nie starczy?

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2007-08-25 12:11:05
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 25 sierpnia 2007 10:24
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0708251022440.2480@athlon64>):

    > ?
    > Dlaczegóż to?
    > IMO Tristan miał właśnie *to* na myśli - jak nie ma drukarki, to
    > wydruk *stanowi* problem.

    Jak mam, to też w zależności od technologii, kosztuje od iluśtam groszy do
    iluśdziesięciu zapewne

    > Ty chcesz mieć notarialne potwierdzenie dokonania przelewu?
    > Zagrożenie 3 lata za "posługiwanie się sfałszowanym dokumentem"
    > nie starczy?

    :D Pewnie jemu wystarcza, gorzej czasami z obsługą w urzędzie....

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 25. Data: 2007-08-25 14:57:35
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 25-08-2007 o 10:24:38 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > ?
    > Dlaczegóż to?
    > IMO Tristan miał właśnie *to* na myśli - jak nie ma drukarki, to
    > wydruk *stanowi* problem.

    To chyba o czymś innym mówimy :0

    > Ty chcesz mieć notarialne potwierdzenie dokonania przelewu?
    > Zagrożenie 3 lata za "posługiwanie się sfałszowanym dokumentem"
    > nie starczy?

    Tzn?

  • 26. Data: 2007-08-25 15:04:08
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 25 sierpnia 2007 16:57
    (autor t...@o...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <op.txmeh9xkipkhj4@unk>):

    > Tzn?

    Po co CI potwierdzone notarialnie potwierdzenie przelewu? To TY
    potwierdzasz, że jest ono autentyczne.... Jak się okaże fałszowane to Ty
    bekniesz....

    Jeszcze nie widziałem nikogo, kto by do banku z notariuszem chodził żeby ten
    poświadczył przelew :D

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 27. Data: 2007-08-25 15:06:55
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 25-08-2007 o 17:04:08 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > bekniesz....
    >
    > Jeszcze nie widziałem nikogo, kto by do banku z notariuszem chodził żeby

    Nie rozumiem? Przeczytaj ustawę o opłacie skarbowej,
    w ktorej zapisano, ze tylko notariusze itp mogą sobie sami
    poswiadczać wydruki z neta...
    Więc jeśli nie jesteś przedstawicielem jednej z uprzywilejowanych kast,
    to musisz zaiwaniac do banku, albo z laptopem z simadatą do US biec.

  • 28. Data: 2007-08-25 15:15:49
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 25 sierpnia 2007 17:06
    (autor t...@o...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <op.txmextwmipkhj4@unk>):

    > Nie rozumiem? Przeczytaj ustawę o opłacie skarbowej,
    > w ktorej zapisano, ze tylko notariusze itp mogą sobie sami
    > poswiadczać wydruki z neta...

    Gdzie? Przeglądnąłem pobieżnie i nie widzę.

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 29. Data: 2007-08-25 15:28:55
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 25-08-2007 o 17:15:49 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z sobota, 25 sierpnia 2007 17:06
    > (autor t...@o...pl
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <op.txmextwmipkhj4@unk>):

    > Gdzie? Przeglądnąłem pobieżnie i nie widzę.

    okolice art. 8 ust. 5

  • 30. Data: 2007-08-25 15:30:05

> [...]

    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <op.txmextwmipkhj4@unk>):

    > Gdzie? Przeglądnąłem pobieżnie i nie widzę.

    Chyba że jest rozporządzenie na mocy art. 10 i MF zapisał tam
    że wydruki z neta są ok nawet gdy robi je piekarz ?