  • Data: 2002-10-22 10:10:25
    Temat: Re: OT ZUS - i szlag mnie trafi!
    Od: "berdycz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0210212353170.8148-100000@irys.st
    anpol.com.pl...
    > Nigdy nie czytałeś opisów pobytu "fahowcuf" z UE z okazji róznych ?
    > Nie, nie *zawsze*. Ale niektórych...
    > No i na deser - powiedz mi jaki interes mają *inne* kraje UE
    > w staraniu się o wysoki poziom *nie ich* (czytak: naszych)
    > reprezentantów ?

    Czytałem.Wiem co masz na myśli...
    Ale co mi pozostało??? Złudzenia!
    Ja już na polaków nie liczę.
    Porządni Polacy do polityki nie idą, a ci co piastują, sporadycznie są
    porządni.
    I jak tu nie sympatyzować z niektórymi "terrorystami" :-(

    > Obawiam się że zadajesz za trudne pytania jak na średnie
    > zainteresowania naszego społeczeństawa...

    Zatem czy uważasz, że Bismarck ponad wiek temu miał rację mówiąc o Polakach
    ???