  • 1. Data: 2006-05-13 08:50:24
    Temat: jaka forme opodatkowania wybrac?
    Od: "dropsec" <d...@i...pl>

    Jesli prowadze komis ktory ma obrot roczny okolo 120 000 tys. zl rocznie,
    jaka forme opodatkowania wybrac?

  • 2. Data: 2006-05-13 11:20:31
    Temat: Re: jaka forme opodatkowania wybrac?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    dropsec wrote:
    > Jesli prowadze komis ktory ma obrot roczny okolo 120 000 tys. zl
    > rocznie, jaka forme opodatkowania wybrac?

    Taką, która pozwoli zapłacić minimalne podatki.

  • 3. Data: 2006-05-13 11:41:10
    Od: "dropsec" <d...@i...pl>

    > Taką, która pozwoli zapłacić minimalne podatki.

    Po co mi taka glupia odpowiedz? jak nie chcesz odpowiadac to nie odpisuj, a
    nie zasmiecasz tu takie glupoty... To chyba oczywiste.

  • 4. Data: 2006-05-13 12:05:59
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    dropsec napisał(a):
    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Po co mi taka glupia odpowiedz? jak nie chcesz odpowiadac to nie odpisuj, a
    > nie zasmiecasz tu takie glupoty... To chyba oczywiste.

    Jak bym miał 120 mln zł rocznego obrotu, to bym wynajął najlepszego
    doradcę podatkowego w kraju, a nie szukał pomocy na grupie :)
    Andrzej

  • 5. Data: 2006-05-13 12:21:30
    Od: "Jacek Rakowski [www.goldap.info.pl]" <www#goldap..net>

    > Po co mi taka glupia odpowiedz? jak nie chcesz odpowiadac to nie odpisuj,
    > nie zasmiecasz tu takie glupoty... To chyba oczywiste.

    Głupie pytanie, głupia odpowiedź - to ty się czepiasz...

    Przy planowanych obrotach w wysokosci 120mln złotych musisz prowadzić Ksiegi
    Rachunkowe (przekroszyłeś limit 800 tys. euro). Nie masz innego wyboru.

  • 6. Data: 2006-05-13 12:25:47
    Temat: Re: [OT] jaka forme opodatkowania wybrac?
    Od: "Jacek Rakowski [www.goldap.info.pl]" <www#goldap..net>

    > Jak bym miał 120 mln zł rocznego obrotu, to bym wynajął najlepszego
    > doradcę podatkowego w kraju, a nie szukał pomocy na grupie :)
    > Andrzej

    Ale ta grupa to najlepsi doradcy w kraju :) zobacz: "maddy:, "gotfryd smolik
    news", "roman mandziejewicz", "witek" i inni (sorry jak kogoś pominełem ;-)

  • 7. Data: 2006-05-13 13:24:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,

    Saturday, May 13, 2006, 2:25:47 PM, you wrote:

    > Ale ta grupa to najlepsi doradcy w kraju :) zobacz: "maddy:,
    > "gotfryd smolik news", "roman mandziejewicz", "witek" i inni (sorry
    > jak kogoś pominełem ;-)

    Mylnie zaliczasz mnie do tego przesympatycznego kręgu.

    Ale w kwestii formalnej: naucz się używać klawisza 'shift'.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2006-05-13 13:43:13
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    dropsec wrote:

    > Po co mi taka glupia odpowiedz? jak nie chcesz odpowiadac to nie
    > odpisuj, a nie zasmiecasz tu takie glupoty... To chyba oczywiste.

    Co jest oczywiste? Że pytanie było głupie?
    Najlepsza forma opodatkowania
    zależy od kilku czynników, o których nic nie napisałeś.
    Mamy sami wymyslać, że się pomyliłeś, albo, że masz
    kosztów na "119 000 tys"?

  • 9. Data: 2006-05-13 20:40:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 May 2006, it was written:

    > Ale ta grupa to najlepsi doradcy w kraju :) zobacz: "maddy:, "gotfryd smolik

    Stanowczo protestuję jakoby :]
    A w kwestii wyboru rodzaju opodatkowania nie mam nic do dodania - właśnie
    z tego powodu (że jako niedoradcę stać mnie na ten luksus żeby nie
    wiedzieć o czymś co mnie nie dotyczy).
    Pomijam oczywiście taki drobiazg że przy ilości podanych informacji
    również dla doradcy byłoby to IMO wróżenie z fusów :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 10. Data: 2006-05-14 00:09:26
    Od: "Jacek Rakowski [www.goldap.info.pl]" <www#goldap..net>

    > Pomijam oczywiście taki drobiazg że przy ilości podanych informacji
    > również dla doradcy byłoby to IMO wróżenie z fusów :)

    Ale dlaczego? Czy ten obrót nie wymaga wyboru jedynego mozliwego - pełnej
    ksiegowości i VAT?