    From: Jagna <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Obow. kasy fiskalnej + pytanie
    Date: Fri, 19 Oct 2007 22:29:10 +0200

    Dnia Fri, 19 Oct 2007 11:38:45 +0000 (UTC), mariusz napisał(a):

    > Okej, trochę obczytałem :-) Jeszcze jedna rzecz, któraj nie znalazłem,
    > albo zapewne przeoczyłem. Czy paragony należy wystawiać tylko przy
    > sprzedaży na rzecz osób fizycznych czy również na rzecz firm?

    Tristan już Ci odpowiedział, ja tylko chciałabym podkreślić, że faktycznie,
    nie uznaje się za błąd prowadzenia całej sprzedaży na kasie fiskalnej,
    nawet tej dla podmiotów gospodarczych. Gorzej jest pominąć sprzedaż dla OF
    i nie zarejestrować jej na kasie.
    Jeśli zdarzy Ci się to akurat wtedy, gdy kupującym będzie urzędnik
    kontroli, może to nieco kosztować. Dlatego czasem warto dmuchać na zimne,
    ale to już Twoja decyzja.

    Ja mam jeszcze jedną "czytankę" dla Ciebie. Jest takie jedno rozporządzenie
    MF z 4.07.2002 r. w sprawie kryteriów i warunków technicznych, którym muszą
    odpowiadać kasy rejestrujące, oraz warunków stosowania tych kas przez
    podatników.

    Fajne rozporządzonko :)
    Omawia stronę techniczną kas i instruuje co do obowiązkowych czynności
    obsługującego kasę.

    To tak na długie jesienne wieczory ;)

    --
    Pozdrawiam,