    From: mariusz <NO_SPAM@NO_SPAM.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Obow. kasy fiskalnej + pytanie
    Date: Fri, 19 Oct 2007 23:51:24 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 19 Oct 2007 22:29:10 +0200, Jagna napisał(a):

    > Tristan już Ci odpowiedział, ja tylko chciałabym podkreślić, że faktycznie,
    > nie uznaje się za błąd prowadzenia całej sprzedaży na kasie fiskalnej,
    > nawet tej dla podmiotów gospodarczych. Gorzej jest pominąć sprzedaż dla OF
    > i nie zarejestrować jej na kasie.
    > Jeśli zdarzy Ci się to akurat wtedy, gdy kupującym będzie urzędnik
    > kontroli, może to nieco kosztować. Dlatego czasem warto dmuchać na zimne,
    > ale to już Twoja decyzja.
    >
    > Ja mam jeszcze jedną "czytankę" dla Ciebie. Jest takie jedno rozporządzenie
> [...]

    A jakie są kary za niedopełnienie obowiązku fiskalnego? Czytałem o ponad
    200, do 720 stawek dziennych + brak możliwości odliczenia 50% wart. netto
    kasy. Co do tych wartości stawek dziennych to do końca nie wiem, podobno
    ich wartość ustala sąd w zależności od sytuacji finansowej karanego, jego
    zarobków, sytuacji rodzinnej. Myślałem, że kara będzie podana w postaci
    przedziału w PLN :) Czy znacie kogoś kto takową karę otrzymał w prezencie
    i ile ona wynosiła? ;-)