  • 1. Data: 2010-03-16 10:05:39
    Temat: Odliczenie od podatku kosztu pobytu w dps
    Od: " wacz" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    proszę znawców tematu o wyjaśnienie, czy można odliczyć od podatku koszt
    pobytu w dps, jeżeli nie dysponuje się fakturą lub rachunkiem, a jedyny
    dowód poniesienia kosztów to KP (Kasa przyjmie).
    Jakie konsekwencje czekają podatnika, jeżeli dokona odliczenia od podatku na
    podstawie KP?
    Pozdrawiam

    wacz

  • 2. Data: 2010-03-16 22:02:00
    Temat: Re: Odliczenie od podatku kosztu pobytu w dps
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Mar 2010, wacz wrote:

    > Witam,
    > proszę znawców tematu o wyjaśnienie, czy można odliczyć od podatku koszt
    > pobytu w dps

    A Ty myślisz, że np. ja wiem co masz na myśli pisząc "dps"?
    Dom Pomocy Społecznej czy co innego? :] (nie, nie żartuję, nie wiem
    co masz na myśli)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2010-03-17 09:26:10
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > A Ty myślisz, że np. ja wiem co masz na myśli pisząc "dps"?
    > Dom Pomocy Społecznej czy co innego? :] (nie, nie żartuję, nie wiem
    > co masz na myśli)

    dps - dożywianie porcjami sushi ;)
    nic dziwnego, że to kosztuje ;)