  • 1. Data: 2012-03-19 12:54:53
    Temat: Odliczenie remontu mieszkania
    Od: "OLO" <p...@N...gazeta.pl>

    Mam pytanie. Istnieje w roku podatkowym 2011 odliczenie, ulga remontowa?
    Robilem jakis wiekszy remont. Mam rachunki na wiele rzeczy i nie wiem czy to
    jeszcze istnieje, ze moglbym odliczyc.
    Jaki formularz ewentualnie musze wypelniac?

  • 2. Data: 2012-03-19 14:07:19
    Temat: Re: Odliczenie remontu mieszkania
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/19/2012 7:54 AM, OLO wrote:
> [...]
    > jeszcze istnieje, ze moglbym odliczyc.
    > Jaki formularz ewentualnie musze wypelniac?

    takowaz skoczyla sie w 2005 roku.

    czytaj tu
    http://www.pit.pl/budowlana-vat/

  • 3. Data: 2012-03-19 14:08:33
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-03-19 15:07, witek pisze:

    > takowaz skoczyla sie w 2005 roku.
    >
    > czytaj tu
    > http://www.pit.pl/budowlana-vat/

    Ale jeszcze istnieje odliczenie części VAT od materiałów budowlanych:

    http://www.mf.gov.pl/index.php?const=1&dzial=106&wys
    w=4

    --
    spp

  • 4. Data: 2012-03-19 14:15:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/19/2012 9:08 AM, spp wrote:

    > Ale jeszcze istnieje odliczenie części VAT od materiałów budowlanych:
    >
    > http://www.mf.gov.pl/index.php?const=1&dzial=106&wys
    w=4

    a o czym kurna jest ten link co wkleilem ? :)

  • 5. Data: 2012-03-19 14:25:25
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-03-19 15:15, witek pisze:

    w=4

    > a o czym kurna jest ten link co wkleilem ? :)

    A kto tam w linki zagląda? ;)

    --
    spp

  • 6. Data: 2012-03-19 15:03:09