  • 11. Data: 2007-05-09 09:32:12
    Temat: Re: Odmowa faktury VAT na firme za zakup telefonu przy taryfach prywatnych?
    Od: "Piotr Pitucha" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dzidek" <d...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:f1s39k$116$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie trzeba cesji!
    Może źle nazwałem, w każdym razie w Plusie zrobili to bez problemu, w
    odwrotną stronę też bez kłopotu.

    Piotr

  • 12. Data: 2007-05-09 09:52:05
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    J.F. wrote:
    > Bedzie cokolwiek glupio wygladalo - cesja pomiedzy Bartoszem B
    > a Bartoszem B dzialalnosc gospodarcza :-)

    Wiesz, u żadnego operatora GSM nie jest to cesja (jak napisali koledzy).
    Jedynym WIELKIM (jak wrzód na... ok, rozpędziłem się :) operatorem, tkóry
    tego nie potrafi bez cesji jest TPSA (może czas nazywać ich już Orąż?),
    która nie potrafi tego zrobić bez rozłączania łącza internetowego
    (NEO/iDSL) na tydzień, a czasem i miesiąc.
    U operatorów robi się od bez problemu jednym ruchem niezależnie od
    trwających umów i promocji, a w TPSA musisz zrezygnować ze wszystkich
    usug dodatkowych (NEO i cokolwiek tam masz, ew. zerwać umowę z NEO i
    zapłacić karę), a dopiero potem ewentualnie "sprawdzą możliwości
    techniczne" wykonania cesji. Więc ciesz się, że nie musisz tego robić w
    TPSA.
    A wszystkoe z powodu kilku cyferek nad/pod nazwiskiem.

    Jakub

  • 13. Data: 2007-05-09 11:13:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 May 2007 09:29:44 +0200, Piotr Pitucha wrote:

    >Normalnie, sam to robiłem

    I podpisales sie dwa razy ? :-)

    J.

  • 14. Data: 2007-05-09 18:36:27
    Od: BartekB <n...@w...pl>

    BartekB pisze:
    > Przedluzam umowe na telefon komorkowy (taryfy prywatne) i chcialem wziac
    > fakture VAT na prowadzona dzialalnosc za zakup telefonu.

    Tak wiec jestem juz po przepraktykowaniu tematu :)
    Wedle wskazowek (dziekuje bardzo) po prostu zmienilem dane na firmowe -
    to nie byla cesja, tylko zmiana danych abonenta. A dzieki firmie mam
    dostep zarowno do taryf prywatnych i biznesowych (myslalem, ze biznesowe
    to obowiazek przy firmie, ale jednak nie).
    Telefon wzialem z faktura VAT, wiec odlicze co trzeba :)
    Wszystko wyszlo pozytywnie, dziekuje za pomoc i sugestie dotyczace
    takiego wlasnie rozwiazania :)
    pzdr.
    Bartek.

  • 15. Data: 2007-05-09 20:50:01
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > Dlaczego uważasz, że rzeczywistym nabywcą nie jest firma? Jest jakiś
    > ustawowy zakaz sprzedaży firmom po taryfie "prywatnej"?

    W 99,9 % nie ma takiego zakazu. Jedyny przypadek, jaki mi przychodzi w
    tej chwili do głowy to 2-3 taryfy tepsy, w tym socjalny.

    "Zakazem" natomiast objęte jest (i chyba słusznie) dzielenie promocji-
    abonament na jedną osobę, telefon na drugą.

    M.

  • 16. Data: 2007-05-11 20:08:59
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 09 May 2007 22:50:01 +0200, Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >W 99,9 % nie ma takiego zakazu. Jedyny przypadek, jaki mi przychodzi w
    >tej chwili do głowy to 2-3 taryfy tepsy, w tym socjalny.
    Mialem kiedys socjalny "na firme" - byc moze teraz jest inaczej.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl