eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdmowa faktury VAT na firme za zakup telefonu przy taryfach prywatnych? › Re: Odmowa faktury VAT na firme za zakup telefonu przy taryfach prywatnych?
    From: "Jakub Danecki" <j...@d...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Odmowa faktury VAT na firme za zakup telefonu przy taryfach prywatnych?
    Date: Wed, 9 May 2007 09:52:05 +0000 (UTC)

    J.F. wrote:
    > Bedzie cokolwiek glupio wygladalo - cesja pomiedzy Bartoszem B
    > a Bartoszem B dzialalnosc gospodarcza :-)

    Wiesz, u żadnego operatora GSM nie jest to cesja (jak napisali koledzy).
    Jedynym WIELKIM (jak wrzód na... ok, rozpędziłem się :) operatorem, tkóry
    tego nie potrafi bez cesji jest TPSA (może czas nazywać ich już Orąż?),
    która nie potrafi tego zrobić bez rozłączania łącza internetowego
    (NEO/iDSL) na tydzień, a czasem i miesiąc.
    U operatorów robi się od bez problemu jednym ruchem niezależnie od
    trwających umów i promocji, a w TPSA musisz zrezygnować ze wszystkich
    usug dodatkowych (NEO i cokolwiek tam masz, ew. zerwać umowę z NEO i
    zapłacić karę), a dopiero potem ewentualnie "sprawdzą możliwości
    techniczne" wykonania cesji. Więc ciesz się, że nie musisz tego robić w
    TPSA.
    A wszystkoe z powodu kilku cyferek nad/pod nazwiskiem.

    Jakub