  • Data: 2003-12-29 19:19:29
    Temat: Re: Odmowa wystawienia faktury
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Dec 2003, Dark Icon wrote:

    >+ Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał
    >+ [...]
    >+ > Nie rozumiem jak może cie mylić PAMIĘĆ. Przeciez takiego stanu prawnego
    >+ > nigdy nie było więc pamietac go nie możesz.

    Ja tam tylko dla porządku zaprotestuję standardowo przeciw
    rozszerzaniu zakresu dyskusji o "zawsze", "nigdy", "wszędzie",
    "nigdzie" itp. Znaczy: nie można wykluczyć że KIEDYŚ i GDZIEŚ
    mogło tak być ;), ograniczając się do "mniej więcej tu i mniej
    więcej teraz":

    >+ > Nie ma go tez i teraz.
    >+ >
    >+ > VATowcy wystawiają faktury VAT, nievatowcy rachunki.

    ...to jak najbardziej :)
    [...]
    >+ Szkoda że jestes taka natchnina i wszystkowiedząca :(
    >+ A jeżeli nie chce ci się odpowiadać to tego nie rób.

    Kiedy Maddy odpowiada !

    >+ Kiedyś był podział na FVAT i rachunek uproszczony

    Dotyczył dokumentów dotyczących sprzedaży *oVATowanej* !

    >+ a teraz jest tylko dokument mający w nagłówku "faktura".

    ....przy sprzedaży objętej VAT !

    >+ Obowiązek udokumetowania sprzedazy był, jest i będzie.

    Ale jak ty z faktu że istnieje sprzedaż objęta VAT wyprowadziłeś
    wniosek, że *cała* sprzedaż jest oVATowana ? Bo ja wyjść nie mogę
    z podziwu jak obszedłeś jedno z trudniejszych do czytania dzieł
    naszych ustawodawców :)

    >+ Ty tez się popukaj, poczytaj, pomyśl dwa razy i najelepiej się wogóle nie
    >+ odzywaj.

    Ykhm... tenteges... chyba przegryzę... :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)