  • Data: 2007-02-22 14:58:05
    Temat: Re: Odzyskane tonery / kartridże
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-02-2007 o 15:41:43 Cavallino <k...@...pl> napisał(a):

    > A o to, że masz prawo wpisać do księgi coś, co ma się nijak do
    > możliwości odliczenia w koszty danej operacji.
    > Wydatekim to jest, kosztem już niekoniecznie.

    Aha ok, już rozumiem do czego pijecie :)
    Mogę sobie wpisać zgodnie z prawem KW do KPiR, jednak ponieważ sprzedawca
    ma obowiązek wystawić
    mi rachunek to powinienm księgowac zakupy na podstawie rachunku bo tylko
    wtedy będą kosztem?
    Tylko jak to się ma do:
    1) Art 22 ust 1 pdof
    2) Syuacji szczególnej, w której faktycznie ponosisz koszt natomiast
    sprzedawca robi lewiznę
    i nie chce Ci nic wystawić? Kasę wydałeś, masz towar, chcesz go sprzedać,
    ale nie możesz się
    doprosić rachunku ani zwrotu kasy.

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne