  • Data: 2007-02-22 22:48:47
    Temat: Re: Odzyskane tonery / kartridże
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-02-2007 o 23:27:34 Cavallino <k...@...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To jest warunek konieczny.
    > Acz niewystarczający.
    >
    > Już kilka razy pisałem - po co w takim przypadku zbieramy faktury
    > kosztowe?

    Zapętlamy się. Żeby była jasność podumuję - zgadzam się z Tobą że trzeba
    zbierać faktury
    i że jeśli masz fakturę albo miałeś możliwość jej uzyskania to właśnie
    faktura jest
    dowodem stwierdzającym poniesienie kosztu.

    Natomiast ja cały czas pisałem o sytuacji takiej jak ta z pierwszego postu
    - kupiłeś towar od podatkowego kanciarza i nie masz na to żadnego papieru,
    natomiast
    jest to ewidentnie towar handlowy który musisz zaksięgować i ewidentnie
    jest
    to koszt gdyż będziesz ten towar sprzedawać, więc bezspornie wydatek
    został poniesiony
    w celu uzyskania przychodu.

    Podsumuję tak - sam nie jestem na tyle odważny żeby na dziś wpisać zakup
    towaru
    na bazie własnego kwitka i nie mieć na to faktury, natomiast widzę taką
    możliwość w przepisach
    i gdy będe w potrzebie to podrążę to z jakimś doradcą.

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne