eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdzyskane tonery / kartridże › Re: Odzyskane tonery / kartridże
  • Data: 2007-02-23 11:07:49
    Temat: Re: Odzyskane tonery / kartridże
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Cavallino napisał:

    >
    > Użytkownik "gonia" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:ermc2n$bs8$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    >> Użytkownik Cavallino napisał:
    >>
    >>>
    >>> Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości news:
    >>>
    >>>>>> Ja twierdzę że podstawą do zaliczenia w koszty jest stan
    >>>>>> faktyczny, poniesienie kosztu.
    >>>>>
    >>>>>
    >>>>>
    >>>>> To jest warunek konieczny.
    >>>>> Acz niewystarczający.
    >
    >
    >> wyrok wsa III SA 1240/02 W-wa
    >>
    >> Wydatki faktycznie poczynione, a jedynie wadliwie, czy też w sposób
    >> niepełny udokumentowane, nie mogą być tylko z tego powodu pominięte
    >> przy określaniu podstawy opodatkowania, jeśli mogą być udowodnione
    >> innymi dowodami zasługującymi na wiarę, chyba że przepisy prawa
    >> podatkowego przewidują określony sposób dokumentowania tych wydatków.
    >
    >
    > Na te ostatnie kilka słów warto zwrócić uwagę.

    Moze i masz rację, nie chce mi się w ustawie sprawdzać, jak sie to ma do
    towaru handlowego. Chociaż mam wrażenie, że w dochodówce nie ma takich
    rygorów jak w VAT, gdzie wyraźnie jest mowa o oryginale faktury.
    Natomiast z doświadczenia wiem, że jeżeli dotyczy to kosztu pośredniego,
    to mimo iz w I decyzji US wywalają z kosztów wadliwie dokumentowane
    wydatki, to IS , po zapodaniu tych wyroków, uznaje że mogą stanowic kup

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1