    From: n...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ogloszenia w Internecie - jaka dzialalnosc
    Date: Wed, 20 Aug 2008 12:17:34 +0200
    Sender: k...@n...onet.pl

    > To pewnie juz prowadzisz DG ;-) Ale cicho sza, nikt sie nie pokapuje.

    Nie mam. Nie wystartowalem jeszcze, pracuje na razie zupelnie prywatnie.

    > No to masz tylko DG do wyboru :)
    > Z kosztow stalych masz, oprocz serwera, ZUS ~300 przez dwa lata, potem
    > "zwaloryzowane" ~750.

    A cos bardziej "lekkiego" ? ZUS mnie chyba nie interesuje - nadal bede pracowal
    na etacie, tylko NFZ.

    > Szczegoly do dogadania z ksiegowym(uwaga! nie pierwszym lepszym tylko
    > dobrym, najlepiej takim ktory wie co to serwer, i umie pojac co to
    > adsense/adwords - inaczej bedzie wtopa przy pierwszej kontroli), bo
    > duzo by pisac.
    > No i niestety sam tez musisz conieco doczytac, tak jak my wszyscy(sam
    > tez jestem tylko programmerem a musialem sie po przygodzie z pierwszym
    > "ksiegowym" szybko doszkolic :) )

    No wlasnie jak to jest ? Szukalem w I i podobno nawet skarbowki nie wiedza pod
    co to zakwalifikowac. Najbardziej by mi odpowiadal jakis ryczalt, bez vatow i
    innych wynaturzen.

    Marcin