  • Data: 2005-07-27 15:33:53
    Temat: Re: Opłaty bankowe
    Od: alterNative <c...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Łukasz Kaliński napisał(a):
    > wiadomości news:Pine.WNT.4.60.0507231532160.1032@athlon...
    [ciach]

    > Ja to natomiast interpretuję inaczej:

    ...no to ja też będę bronił swojego zdania:

    po pierwsze, uważam, że zbyt literalnie trzymasz się przepisów
    rozporządzenia:
    idąc Twoim tropem, to "wyciąg bankowy" powinien nazywać się "dowód opłat
    bankowych", bo jeżeli wg Ciebie dowód wewnętrzny lub polecenie
    księgowania zawierające kwotę prowizji bankowej (nawet jednej) i podpis
    odp. osoby, nie jest dowodem, więc dlaczego wyciąg bankowy ma nim być...

    a po drugie: jezeli bank wyśle Ci dokument który się nazywa "Zestawienie
    opłat bankowych", to, wg Ciebie, nie możnaby go zaksięgować, ponieważ,
    cytat:

    > jeżeli ustawodawca chciałby dać możliwość zbiorczego księgowania opłat
    > pocztowych lub bankowych, również w poz. 4 wyszczególniłby ZESTAWIENIA.
    >
    > Dla mnie proste.
    > :-)

    w teorii wszystko jest proste

    > Pozdrawiam
    > Łukasz Kaliński

    Jacek (AlterNative)

    "... i tak łatwiej sie wymawia niż "uczciwy polityk."