  • 11. Data: 2007-08-29 21:14:07
    Temat: Re: Opłaty szkoleniowe (?) i egzaminacyjne za granicą a import usług ?
    Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...net>

    Pewnego dnia osoba, która przedstawiła się jako t...@o...pl napisała:

    > Jeśli to sa usługi niematerialne odpodatkowane w kraju nabywcy(a tak to
    > wygląda),
    > to musisz wystawić do tego fakturę wewnętrzną oraz naliczyć (i odliczyć
    > jeśli chcesz)
    > podatek.

    Jeśli chcę i mam od czego ;-( Usługi szkoleniowe są z VAT zwolnione.

    A może "to" co kupiłem też jest z VAT zwolnione ?

    Wojciech Ściesiński; w...@N...net

    MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ ;-)

  • 12. Data: 2007-08-30 08:46:01

    Dnia 29-08-2007 o 23:14:07 Wojciech Ściesiński
    <w...@N...net> napisał(a):

    > Jeśli chcę i mam od czego ;-( Usługi szkoleniowe są z VAT zwolnione.
    >
    > A może "to" co kupiłem też jest z VAT zwolnione ?

    Na zwolnione tez się chyba wystawia faktury(bez VATu oczywiście)?
    No to wtedy też faktura wewnętrzna, nie wpłynie na rozliczenie
    ale musisz ją mieć.
    Chyba że gdzies jest jakieś zwolnienie z tego obowiązku, ale szukając
    pobieznie nie znalazłem.