  • Data: 2007-02-28 15:39:39
    Temat: Re: Opodatkowanie faktury do USA
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
    news:es3ha8$osn$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Autokorekta: PB-7/033 NAL.LIC/2001/49

    jeżeli interesuje Cię ten temat i udało Ci się znaleźc w całości pismo MF, o
    którym piszesz lub inne (PB7/033-0344-2558/02/TK) to przeczytaj sobie
    jakiego prztyczka w nos Ministerstwu (i nie tylko) zafundowal WSA

    http://www.monitorpodatkowy.pl/index.php?mod=m_aktua
    lnosci&cid=24&id=344

    mnie ta tematyka ani grzeje ani ziębi ale pewne uwagi :) Sądu są
    całkiem-całkiem

    pozdrawiam