  • Data: 2014-09-22 11:47:38
    Temat: Re: Osoba współpracująca i ZUS
    Od: "Vasco" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,

    > Przymierzam się do założenia własnej DG. Chyba zarejestruję to na siebie
    > (albo na żonę, to jeszcze do ustalenia). Oboje pracujemy na etatach, (...)
    > Jednak jest jeszcze problem ZUS od tzw. osoby współpracującej. Oświećcie
    > mnie, czy z samego faktu bycia w związku małżeńskim wynika obowiązek
    > płacenia ZUS od małżonka?

    Wyprostujcie mnie. To nie jest tak, że jeżeli osoba współpracująca jest
    zatrudniona itp., to płaci tylko zdrowotne?

    Bo jeśli płaci cały ZUS, to właśnie uratowaliście mi tyłek, bo zamierzałem
    właśnie żonę "wkręcić" w dzialalność...

    Pozdrawiam,
    Vasco

    ---
    Ta wiadomosc e-mail jest wolna od wirusow i zlosliwego oprogramowania, poniewaz
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.