eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOtrzymuję pocztą nieprawdziwe faktury VAT - co mogę z tym zrobić??? › Re: Otrzymuję pocztą nieprawdziwe faktury VAT - co mogę z tym zrobić???
  • Data: 2008-06-05 16:22:20
    Temat: Re: Otrzymuję pocztą nieprawdziwe faktury VAT - co mogę z tym zrobić???
    Od: prefi <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    g...@y...com pisze:
    > Drodzy Panowie,
    > Dyskusja zmierza w kierunku coraz bardziej dla mnie abstrakcyjnym. Nie
    > chcę się pakować w kolejne kłopoty, chodzić po policjach i
    > prokuraturach. Chcę złożyć gdzieś pisemnie skargę na przedmiotową
    > firmę i przesłać jako dowód dostarczane mi fałszywe faktury za towary,
    > których nie kupowałem ani nawet nie zamawiałem. Niech określone
    > instytucje państwowe zajmą się tą sprawą dalej. Prawo jest bowiem
    > ewidentnie łamane ale nie jestem prawnikiem i nie wiem, jakie
    > konkretnie ptrzepisy wchodzą w grę.

> [...]

    dzieki GIODO dowiesz sie, jakie sa okolicznosci faktyczne
    wystawiania tych faktur; dzieki temu bedziesz wiedzial co
    robic dalej. Teoretycznie firma/ wystawca faktur powinna
    udzielic tych informacji, ale skoro nie udziela, to warto
    skorzystac z postepowania przed GIODO, bo jakos ma wieksza
    sile przebicia :)