    From: "Remek" <r...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PARANOJA
    Date: Thu, 13 Mar 2003 12:31:41 +0100

    Użytkownik "fart" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b4pkrb$3q5$1@news.onet.pl...

    > Działalność gospodarczą można załatwić w ciągu doby .... (24 godziny) taki
    > jest rekord u mnie.
    >
    > 1) Wpis do ewidencji gospodarczej.
    > 2) Z wpisem i wypełnionym drukiem o regon ... lecisz z rana .... lub
    jeszcze
    > dzisiaj do Urzędy Statystycznego ...... tam (a to zależy od wielu
    czynników,
    > tu polecam Kamyczka, i inne zasady, lub całkowicie .... bez zasad poprostu
    > na wydrę) prosisz, informujesz, błagasz, każesz urzędnikowi wystawić Ci
    > dokument potwierdzający regon ..... to trwa około 20 minut..... ale
> [...]

    Do ZUS'u wysyłasz dokumenty pocztą więc pkt. 6 może wyglądać tak:
    Wieczorkiem siadasz odpalasz płatnika, drukujesz kilka papierów i na drugi
    dzień wysyłasz poleconym pocztą.

    Gorzej jak ktoś ma Urząd gminy o 100km od urzędu skarbowego a żeby zrobić
    pieczątkę w pół godziny to musi jechać do miasta wojewódzkiego, podobnie z
    GUS'em, żebyś nie wiem co robił to założenie wszystkiego zajmie ci kilka dni
    w takim przypadku :) A jak nie masz samochodu to uuu... nieźle sie namęczysz
    np. żeby zapłacić te 160PLN musiałem jechać na drugi koniec miasta,
    samochodem 20min autobusem 2- 3h ?

    Remek
    WWW: http://ajax.umcs.lublin.pl/~rweska/
    GG: 397586