  • 1. Data: 2012-04-02 14:37:00
    Temat: PIT-11 - czy mozna uzyskac kopie z US?
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Dzis Gotfryd pisal o "ichniej kopii" zeznania - wiadomo, wydaja
    odplatnie za 17 czy 19 zl.

    A jesli np. ktos z takiego czy innego powodu nie otrzymal PIT-11, choc
    platnik go sporzadzil i wyslal?

    - bo np. list zaginal, itp. a platnik jest "na drugim koncu Polski".

    Czy w takiej sytuacji mozna isc do Urzedu Skarbowego i zapoznac sie z
    trescia/sporzadzic kserokopie egzemplarza PIT-11 przeslanego przez
    platnika do US podatnika?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2012-04-03 10:01:32
    Temat: Re: PIT-11 - czy mozna uzyskac kopie z US?
    Od: fct159 <f...@i...pl>

    W dniu 2012-04-02 14:37, SDD pisze:
> [...]
    > platnik go sporzadzil i wyslal?
    >
    > - bo np. list zaginal, itp. a platnik jest "na drugim koncu Polski".

    a nie prosciej by platnik przyslal duplikat?

  • 3. Data: 2012-04-03 13:44:01
    Od: SDD <s...@t...pl>

    fct159 pisze:

    > a nie prosciej by platnik przyslal duplikat?

    Sprawa dyskusyjna, co jest prosciej.
    Zakladamy, ze prosciej jest pojsc do US.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2012-04-03 17:20:37
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > a nie prosciej by platnik przyslal duplikat?

    a jak platnik nie chce bo juz raz wyslal? np. ja tak mam i nie chce wysylac
    po raz drugi.
    mozna dostac z US? darmo czy za pieniadz? :)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 5. Data: 2012-04-03 17:59:25
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    wromek w <news:jlf4jr$339$1@inews.gazeta.pl>:

    > a jak platnik nie chce bo juz raz wyslal? np. ja tak mam i nie chce wysylac
    > po raz drugi.

    Pytanie gdzie wysłał (czy zaktualizowałeś u płatnika adres do
    korespondencji), czy ma na to potwierdzenie nadania/odbioru...

    http://www.pit.pl/pit-11

    --
    Tomasz Nycz

  • 6. Data: 2012-04-05 08:20:30
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Pytanie gdzie wysłał (czy zaktualizowałeś u płatnika adres do
    > korespondencji), czy ma na to potwierdzenie nadania/odbioru...

    wyslalem poleconym na adres zameldowania pracownika-innego nie podawal...