    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT-36 - kilka pytań i prośba o pomoc [pilne]
    Date: Wed, 30 Apr 2008 13:13:03 +0200

    JasonKidd wrote:
    > Witam,
    >
    > Dziś mija termin składania zeznań. Jako, że nigdy tego nie robiłem i w
    > dodatku jestem w nieciekawej sytuacji, którą niedawno opisywałem,
    > chciałbym prosić o pomoc. A mianowicie była to niezarejestrowana dg, w
    > której mogę wykazać przychód, koszty, dochód. Poprzednio pytałem, w
    > którym polu to wpisać i odpowiedź padła D1.1.8 czyli INNE, ale dziś
    > zadzwoniłem do US, a dokładniej osoby, która prowadzi kontrolę w mojej
    > sprawie i wskazała mi wpisanie tych sum przy D.1.3, czyli POZAROLNICZA
> [...]

    Może spójrz jednak do ustawy (art. 20 ustęp 1) i do objaśnień do PIT-a,
    bo sobie kolejną krzywdę zrobisz.

    W każdym razie, nawet jak nie będziesz pewien gdzie co wpisać, zrób jak
    Ci się wydaje i *koniecznie* wyślij PIT-a *dzisiaj*.

    Zawsze możesz go skorygować, a jak nie wyślesz - choć powinieneś - to
    jest wykroczenie i kolejny raz Cię "łupną".

    Piotrek