    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT 37 a umowa o dzieło, co gdzie wpisać?
    Date: Tue, 12 Feb 2008 21:25:56 +0100

    On Mon, 11 Feb 2008, x...@o...pl wrote:

    > Mam umowę o dzieło, do niej rachunek a na nim:
    > Kwota brutto - 1000zł
    > koszty uzyskania przychodu (50%) - 500zł
    > kwota do opodatkowania - 500zł

    wKwestiiFormalnej: jak na moje oko, powinny to być "przychody
    z praw majątkowych", czyli jakiś program, zdjęcia albo coś
    podobnego (przekazane razem z prawami albo z licencją), pasuje?
    Kwotowo żadna różnica (w porównaniu do przychodu z umów wykonywnych
    osobiście), z opisów na grupie wynika że nikt (US znaczy) się i tak
    nie czepia.

    Ale:

    > na picie (PIT 37) wpisuję:
    > Przychód (poz. 43) - 1000,00

    ...jak Ci rubryczka nie będzie pasowała do tego, co zamawiający da
    na druku PIT-11 (czy ile tam), to uwierz że on ma rację (i powinno
    być w wierszu 7. odpowiednio od 70. do 74.)
    :)

    pzdr, Gotfryd