  • Data: 2004-02-20 10:50:26
    Temat: Re: PIT 5 L a możliwośc wpłaty podatku zaliczkowo
    Od: "CHRIS" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > c) możemy jeszcze złożyć oświadczenie i wpłacać podatek zaliczkowo
    > pomniejszony o ubezpieczenie zdrowotne, gdyż tak JEST napisane w
    > uopdof.
    > Moje pytanie: która odpowiedx jest prawdziwa ewentualnie gdzie i
    > jakie przepisy wyjaśnią mi tę sytuację.
    >
    > I czy jeżeli odpowiedź "c" jest właściwa, to czy liczymy wg. wzoru;
    > dochód z 2002 x 19% : 12 = podatek - u.z. = zaliczka do wpłaty?
    > dzięki z góry za wszelkie podpowiedzi

    oczywiscie c i mozesz odliczac skladke na fundusz zdrowia. ja jestem w
    takiej samej sytuacji i dzis skladam oswaidczenie
    tylko mam jedna watpliwosc, w 2002 roku przez kilka miesiecy rozliczalem sie
    ryczaltem od przychodow ewidencjonowanych a pozniej kpir. czy mam zsumowac
    te dwa dochody do wyliczenia zaliczki?

    Pozdrawiam
    Chris