  • 1. Data: 2004-04-19 07:12:58
    Temat: PIT 5 gdzie?
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

    Witaqm!

    Z dneim 1-04-2004 przeniosłem DG. Zmiana ta zmienila takze Urzad Skarbowy
    (Inne miasto). W zawiazku z tym mam pytanie, gdzie mam zlozyc pit5, vat 7 i
    pieniadze, za marzec 2004. jeszcze w starym US, czy juz w nowym?? Prosze o
    pomoc.
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-04-19 07:43:47
    Temat: Re: PIT 5 gdzie?
    Od: "izullka" <izullka@(nospam)wp.pl>

    > Z dneim 1-04-2004 przeniosłem DG. Zmiana ta zmienila takze Urzad Skarbowy
    > (Inne miasto). W zawiazku z tym mam pytanie, gdzie mam zlozyc pit5, vat 7
    > pieniadze, za marzec 2004. jeszcze w starym US, czy juz w nowym??

    PIT-5 składa sie do US ze względu na adres zamieszkania podatnika a nie
    adres siedziby ... no chyba ze jest taki sam ;)

    Pozdrawiam,
    Zulka

  • 3. Data: 2004-04-19 08:15:02
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

    > PIT-5 składa sie do US ze względu na adres zamieszkania podatnika a nie
    > adres siedziby ... no chyba ze jest taki sam ;)

    No dobrze, ale zalozmy, ze caly marzec mieszkalem jeszcze w tamtym miescie..
    a jak to sie ma do Vatu?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-04-19 08:50:46
    Od: "izullka" <izullka@(nospam)wp.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No dobrze, ale zalozmy, ze caly marzec mieszkalem jeszcze w tamtym
    miescie..
    > a jak to sie ma do Vatu?
    >
    > Pozdrawiam

    Deklarację podatkową VAT-7 należy składać w US:

    . właściwym ze względu na miejsc wykonywania czynności będących
    przedmiotem opodatkowania podatkiem VAT;

    czyli siedziby

    . jeżeli czynności będące przedmiotem opodatkowania wykonywane są na
    terenie dwóch lub więcej urzędów - w urzędzie właściwym ze względu na
    siedzibę podatnika, a gdy podatnik nie ma siedziby - właściwym ze względu na
    miejsce zamieszkania podatnika;

    . w pozostałych przypadkach - w II Urzędzie Skarbowym Warszawa
    Śródmieście.

    Tak więc, PIT-5 składa się do US ze względu na adres zamieszkania, VAT-7 ze
    względu na adres siedziby.

    Marzec idzie do starego urzędu.

    Radziłaby jeszcze poinformować oba urzedy o zmianie miejsca prowadzenia
    działalnosci - w podatku dochodowym (oświadczenie) i w podatku VAT (NIP-1)

    Pozdrawiam,

    Zulka