  • 1. Data: 2004-04-19 06:59:09
    Temat: ZUS a Własna działalność i 1/2 etatu
    Od: "Andrzej \"Pawkens\" Pałka" <p...@w...pl>

    pierwsze z moich pytań

    jestem zatrudniony na 1/2 etatu i chce prowadzic wlasna dzialalnosc

    ile bede placil ZUS-u?

    pozdrawiam,
    Andrzej

    _____________________
    Andrzej "Pawkens" Pałka
    http://fantasci.gildia.com
    GG:1940353

  • 2. Data: 2004-04-19 07:05:20
    Temat: Re: ZUS a Własna działalność i 1/2 etatu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Apr 2004, Andrzej "Pawkens" Pałka wrote:

    >+ pierwsze z moich pytań
    >+
    >+ jestem zatrudniony na 1/2 etatu i chce prowadzic wlasna dzialalnosc
    >+
    >+ ile bede placil ZUS-u?

    ...no i pierwsze zastosowanie dla googla: nikogo nie obchodzi ile
    etatu zajmujesz. Jak się nie pochwalisz *ile zarabiasz* to ci
    nie odpowiemy, bo to od tego zależy :) !
    Nadto w ramach DG nie jest oczywiste ile BĘDZIESZ PŁACIŁ, co najwyżej
    da się próbować odpowiedzieć na pytanie ile *najmniej* będziesz *musiał*
    płacić ZUSu przy pewnych dodatkowych (np. pensja, jej wysokość)
    założeniach !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)