  • 1. Data: 2004-04-19 06:30:18
    Temat: Witam
    Od: "Andrzej \"Pawkens\" Pałka" <p...@w...pl>

    Witam!
    Jako nowa osoba na liście pragnę powitać wszystkich grupowiczy:-)
    Na imię mam Andrzej, przymierzam się wraz z zoną do otwarcia własnej
    działalności gospodarczej (sklepu internetowego + drobne wytwórstwo).

    Jako, że do tej pory mieliśmy niewiele wspólnego z prowadzeniem firmy będę
    miał do was wiele pytań.

    Wiele pytań wyda się Wam zapewne banalnych - ale proszę o wyrozumiałość:))

    pozdrawiam,
    Andrzej
    _____________________
    Andrzej Pałka
    http://fantasci.gildia.com
    GG:1940353

  • 2. Data: 2004-04-19 07:02:38
    Temat: Re: Witam
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Apr 2004, Andrzej "Pawkens" Pałka wrote:

    >+ Witam!
    >+ Jako nowa osoba na liście pragnę powitać wszystkich grupowiczy:-)

    A witamy, witamy :)

    >+ Na imię mam Andrzej, przymierzam się wraz z zoną do otwarcia własnej
    >+ działalności gospodarczej

    Acha. Wiesz co polecam w takich przypadkach ?
    I nie żartuję (sam tak zacząłem) :) !
    Otóż tak z 2000...3000 postów z .podatki (o różnej tematyce) na
    początek. Przekąsić czytaniem ustaw ;)

    >+ Wiele pytań wyda się Wam zapewne banalnych - ale proszę o wyrozumiałość:))

    Przeżyjemy :)
    Wiesz co to za adres:
    http://groups.google.pl/groups?as_ugroup=*.podatki&l
    r=&num=100&hl=pl
    ...jednym kliknięciem zmieniający się na:
    http://groups.google.pl/advanced_group_search?q=grou
    p:*.podatki&num=100&hl=pl&lr=&safe=off

    ... ?
    :)