    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT-5 - kiedy ?
    Date: Wed, 19 Apr 2006 22:42:59 +0200

    On Wed, 19 Apr 2006, mvoicem wrote:

    > Maddy napisał(a):
    > [ciach]
    >
    > A przypadkiem żeby to świadczenie było DG to nie musi być to działalność
    > zorganizowana i ciągła?.

    Niby tak napisali :]
    Ja tam nie wiem czy pilnowanie psa trzeba "organizować", to moze być
    trudna sprawa ;), nie wiem czy pilnować trzeba "ciągle" czy można
    na pięć minut puścić luzem... ;]
    Ale zabierzmy się za konkret:

    > Jeżeli ktoś raz w życiu popilnuje komuś psa przez tydzień, i zechce im się
    > bawić w opodatkowanie tego, to IMHO nie ma podstaw żeby to traktować jako DG.

    Jakie to jest, twoim zdaniem, źródło przychodu?
    Jakbyś mógł podać jako numerek wg. art.10 ustawy to byłoby miło,
    bo ustawodawca już sporządził podział :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)