    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT 8C
    Date: Thu, 6 Mar 2008 07:09:13 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 04 Mar 2008 15:46:41 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Możesz wskazać akt prawny, z którego to wynika?
    > Dałoby podstawę do ew. obrony :)

    Też nie wiem gdzie to jest zapisane, ale.... tak sobie myślę. Gdyby to nie
    był obowiązek spółdzielni, to jakim cudem spółdzielnia zwracałaby te
    koszty? Toż taki bezprawny zwrot, to byłby kryminał (niegospodarność etc)
    dla zarządu spółdzielni. Jakoś nigdy nie słyszałem żeby jakaś spółdzielnia
    mieszkaniowa zwracała swoim członkom koszty obiadu albo zakupu kurtki na
    zimę :) W dodatku z funduszu remontowego.