  • Data: 2011-02-16 20:17:56
    Temat: Re: [PIT] Ulga na internet, a adres zameldowania
    Od: "Vlad The Ripper" <os$^_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ważne dla kogo kupiłeś internet i gdzie przychodzi faktura. Możesz
    > odliczyć internet kupiony na siebie, zainstalowany w swoim miejscu
    > zamieszkania.
    >
    > Jeśli uda Ci się podczas kontroli udowodnić, że mieszkałeś w miejscu
    > instalacji internetu, pomimo braku meldunku i pomimo braku zgłoszenia do
    > US na NIP-3, to jest szansa na odliczenie. Tylko że może to być pyrrusowe
    > zwycięstwo. IMHO nie warto dla tych marnych 100zł.

    > No to za ten rok internet możesz już odliczać.

    Dzięki za informacje i wyjaśnienia. Kur.., że też nie zapytałem wcześniej.
    Tak, bym olał tą ulgę i wypełnił papierek by pracowadca bujał sie z moim
    PITem, a tak to nie dość, że ta ulga to więcej kłopotu niż pożytku to
    jeszcze robotę mam z zeznaniem.
    Na starym adresie, gdzie wracam nie mam Internetu na siebie więc sobie nie
    odliczę :)

    Pozdrawiam pomocnych.