eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPIT37 - rozliczenie wspolne (malzenskie) i rozne adresy › Re: PIT37 - rozliczenie wspolne (malzenskie) i rozne adresy
  • Data: 2008-02-04 21:02:26
    Temat: Re: PIT37 - rozliczenie wspolne (malzenskie) i rozne adresy
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obydwoje mamy rozne Urzedy Skarbowe.

    Jest mi niezmiernie przykro, ze nie mieszkasz razem z żoną. To takie smutne
    :-/

    Gdybyś zapytał, skad ten wniosek: Mieszkając razem mielibyście ten sam
    właściwy dla siebie US. US bowiem nie interesuje, gdzię się zameldowałeś, a
    gdzie mieszkasz. A skoro macie różne, to j/w...

    > Gdzie wobec tego powinien byc zlozony PIT? Jezeli skladam ja w swoim
    > urzedzie, to czy zona cos musi pisac w swoim?

    PIT składasz w miejscu zamieszkania podatnika (tego który widnieje w częsci
    B1 zeznania).

    > Jezeli skladam ja w swoim
    > urzedzie, to czy zona cos musi pisac w swoim?

    Nie ma potrzeby, choć jak napisał 'witek' można dać znać.