  • Data: 2003-04-29 06:18:20
    Temat: Re: PITy elektronicznie i merytorycznie
    Od: "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:b8l4v2$ntj$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > :)
    > znalazlem tam pit-37
    > ktory musze wypelnic w zwaizku z zasilkiem chorobowym
    > ale QURNA po otwarciu mam jakis nieczytelny tekst
    > hehe
    > czyzby to kara
    > ze tak pozno sie za to zabieram
    > ?
    :)
    robaczki udalo mi sie ujarzmic
    i juz nawet wypelnilem PITa 37
    ale zastanawiam sie czy dobrze
    :)
    rzecz dotyczy pozycji 63
    wpisalem otrzymana z ZUS kwote zasilku chorobowego za 2002
    ona mi sie wpisala w innych polach
    ale wyszla mi tez pozniej w pozycji 125 kwota NADPLATY 97,90 zl
    i zastanawiam sie czy to jest dobrze
    ?
    hehe...
    tzn jest bardzo dobrze jesli faktycznie nalezy mi sie jakas nadplata
    ale chodzi mi o to
    czy naprawde nalezy mi nadplata
    i czy aby pozniej nie bedzie z tego jakiejs kwoty do zaplaty
    :(((((
    tak wogole to prowadze dzialalnosc gospodarcza
    na zryczaltowanym podatku dochodowym
    i juz sie porozliczalem
    :)
    z pozdrowieniami i usmiechami