  • 11. Data: 2003-11-27 07:34:29
    Temat: Re: POMAGAMY w ZUS
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Prava" <s...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:bpvppe$5s0$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jeżeli ktoś potrzebuje pomocy w sprawach zwiazanych z ZUSem przy
    > jednoczesnym zaoszczędzeniu na opłatach na ZUS ok. 300 zł miesięcznie
    > mozemy pomóc. Skontaktuj sie z nami k...@p...com.pl lub tel.
    32/785
    > 06 56, 0501625147, 0501625048

    a Was to porąbało z tą reklamą ???????????????????????????????????
    czy w szalecie miejskim też wisi Wasza informacja o oszczędności ?????????

    a może się pochwalisz ... coście wymyślili ... bo może się okazać, że ludzie
    opisali to tutaj już dawno a Wy wyważacie otwarte drzwi ... lub, co gorsza,
    wsadzacie nieświadomych ludzi na jakąś nieznaną minę .... a potem raczkiem ,
    raczkiem ... i w długą......

    A na mój gust to jest następujący sposób oszczędności ...

    Osoba prowadząca działalność zawiera stałą umowę zlecenie z 200 zł
    miesięcznie i płaci od tego składki a równocześnie rezygnuje z ubezpieczenia
    podstawowego ... bo wybiera tytuł od umowy zlecenia a nie od działalności
    gospodarczej.
    Noooo ale gdzie tutaj kurdelebele oszczędność to ja kunamolek nie wiem
    Przecież przy takim postępowaniu to z tzw., emerytury to g... wielkie nic
    będzie, chyba, że zaoszczędzone pieniądze przeznaczymy na wpłatę do innego
    funduszu emerytalnego ........... ale ... znowu w takim przypadku nie ma
    oszczędności ..
    niech się autor wypowie może w temacie .....

    czy ja dobrze pomyślałem ??????????

    pozdrawiam
    fart

  • 12. Data: 2003-11-27 13:58:16
    Temat: Re: ZUS - hardcore
    Od: n...@n...no (Hitch)

    Dariusz Stefan <s...@S...post.pl> wrote:

    > U?ytkownik "Hitch" <n...@n...no> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > wybacz ale zle szukales :
    > http://www.zus.pl/ref_99/porad4/p4-00.htm
    >
    > jak to przestudiujesz i nadal bedziesz mial watpliowoci
    > to pytaj...

    Podanego linka znalazlem juz po napisaniu posta, i troche pomogl
    (glownie jesli chodzi o kody). Co do reszty, to nadal nie jestem pewien.
    Oprocz tego, czy warto ubezpieczac chorobowe?

    Pozdrawiam
    Hitch

  • 13. Data: 2003-11-28 21:32:19
    Od: "..alda.." <a...@a...wp>

    Użytkownik "Hitch" <n...@n...no> napisał w wiadomości

    > I jedno pytanie na koniec : czy wy w ogole staracie sie zrozumiec
    > dlaczego i co wlasciwie wypelniacie, i po co to komu, czy juz nie ?

    Witam!
    w 1-os DG nie ma tego wcale duzo, papiery Zusu to najprostrza rzecz w tym
    wszystkim;) zwlaszcza jesli nie bedziesz mial pracownikow to juz proscizna
    absolutna...bardziej martw sie o US zeby czegos nie przeoczyc!

    > Bo ja zaczynam watpic , czy te stosy formularzy, ktore wypelniam maja
    > jakis sens...
    maja sens, a raczej cel....wyciagnac max kasy na mierne emeryturki....
    pozdrawiam
    alda

  • 14. Data: 2003-11-28 22:06:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Nov 2003, Hitch wrote:
    [...]
    >+ Oprocz tego, czy warto ubezpieczac chorobowe?

    My ci nie powiemy.
    O tym, że "chorobowe" zwalnia od płacenia składki społecznej
    w razie choroby to chyba wiesz ?...no i to jest chyba główna
    funkcja "chorobowego" :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 15. Data: 2003-11-29 10:32:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Nov 2003, Hitch wrote:

    >+ Dariusz Stefan <s...@S...post.pl> wrote:

    ...jeszcze:

    >+ ZFA
    >+
    >+ punkt IV.05 - data rozpoczecia wykonywania dzialanosci - Pani
    >+ z ZUS twierdzi,zeby nie wpisywac (?) - ale nie wyjasnila dlaczego?
    >+ Cos jest nie tak....

    ...mi by się też nie podobało. Wpisać to samo co dla US !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)