  • 1. Data: 2003-11-24 20:28:33
    Temat: odliczenie za naukę języka w przyszłym roku
    Od: "Mario" <m...@w...pl>

    Witam,
    jeżeli w tym roku ( 2003 ) zapłacę za naukę języka za pół roku naprzód (
    czyli 5 miesięcy za okres w 2004, w którym to roku nie będzie już można
    odliczyć sobie tego wydatku ), to czy mogę sobie to odliczyć w tym roku
    podatkowym, czy jednynie za te miesiące w 2003 r. ? Poradźcie proszę,

    Pozdrawiam
    Mario

  • 2. Data: 2003-11-24 21:16:54
    Temat: Re: odliczenie za naukę języka w przyszłym roku
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odliczyć sobie tego wydatku ), to czy mogę sobie to odliczyć w tym roku
    > podatkowym, czy jednynie za te miesiące w 2003 r. ? Poradźcie proszę,

    W tym momencie liczy się data poniesienia wydatku, a nie okres, którego ona
    dotyczy. Jeśli poniesiesz wydatek w roku 2003, to będzie Ci przysługiwało
    odliczenie z tego tytułu do wysokości limitu (chyba od podatku 433,20). W
    roku 2004 takiego odliczenia już nie będzie.

    Pozdrawiam
    sia_ka

  • 3. Data: 2003-11-25 06:27:15
    Od: "Aga" <g...@x...wp.pl>

    > odliczenie z tego tytułu do wysokości limitu (chyba od podatku 433,20). W
    > roku 2004 takiego odliczenia już nie będzie.

    Witajcie!
    Przy okazji zapytam się od razu, czy czasem ktoś nie orientuje się jakie są
    limity odliczeń za szkołę (studiuję zaocznie) a jakie za np. język - czy to
    się sumuje i jest jakaś kwota graniczna?
    W tym roku byłam bardzo ambitna :) i na nukę łącznie studia + j. angielski
    wydłam jakieś 5500 PLN
    Z góry dziękuję
    Aga

  • 4. Data: 2003-11-25 13:57:05
    Temat: Odp: odliczenie za naukę języka w przyszłym roku
    Od: "Inga Kościakiewicz" <i...@p...pl>

    Aga wrote:

> [...]
    > język - czy to się sumuje i jest jakaś kwota graniczna?
    > W tym roku byłam bardzo ambitna :) i na nukę łącznie studia + j.

    Na stronie www.pit.pl wszystko znajdziesz.
    1) nauka w szkole wyższej 4.000zł tj. 760 podatku
    2) dokształcanie (np. język) 2.280zł tj. 433,20 podatku

    pozdr.,
    IK

  • 5. Data: 2003-11-25 16:14:42
    Od: "Aga" <g...@x...wp.pl>

    > Na stronie www.pit.pl wszystko znajdziesz.
    > 1) nauka w szkole wyższej 4.000zł tj. 760 podatku
    > 2) dokształcanie (np. język) 2.280zł tj. 433,20 podatku

    Jesteś wielka, dziękują bardzo!!!!!
    Aga