  • 11. Data: 2007-04-02 22:32:31
    Temat: Re: POMOCY NIP ! - problem z otrzymaniem numeru - student prosi o informacje!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Apr 2007, Yarek wrote:

    > Coś się zmieniało w ustawie o NIP, ostatnio?

    Nie.
    Prawdopodobnie niektórzy naczelnicy US się obudzili i poinstruowali
    szefów działów "od NIP" że nie mają rozdawać numerków na prawo i lewo :|
    W "moim" US miało to miejsce dawno temu - wiem, bo z sąsiadem poszliśmy
    z tzw. "głupim pytaniem" w sprawie NIP dla wspólnoty mieszkaniowej :)

    > Ja o numer wystąpiłem jakieś 2 lata temu. Sam, po prostu dlatego, żeby
    > go mieć.

    OK.
    Ale US ma prawo żądać uzasanienia.
    Bez uzasadnienia albo z nieuzasadnionym uzasadnieniem ;) (znaczy
    z uzasadnieniem powołującym się na dochody opodatkowywane przez
    płatników zobowiązanych do wystąpienia o NIP) ma prawo odmówić.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2007-04-03 06:50:01
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 31 mar o godzinie 16:34, na pl.soc.prawo.podatki, witek napisał(a):

    > Czasami US olewają art. 8 bo i tak wiedzą, że ten druk NIP-3 wróci do nich
    > za kilka dni w kopercie od pracodawcy.
    > Ale formalnie nie powinni ci go przyjąć.

    wituś ... znowu jątrzysz .... :/
    "Składam psze pani NIP-3 ponieważ gram na giełdzie i będzie mi potrzebny
    NIP do rozliczenia z dochodów uzyskanych z gry na giełdzie. Zresztą może
    pani to zauważyć na dołączonym pisemnym wyjaśnieniu. Jeszcze ma pani jakieś
    pytania? Cieszę się bardzo że zechciała pani przyjąć NIP-3 i wykonać swoje
    obowiązki pracownicze."

    --
    Herbi
    03-04-2007 08:50:00

  • 13. Data: 2007-04-03 13:19:47
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Herbi" <z...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > jakieś
    > pytania? Cieszę się bardzo że zechciała pani przyjąć NIP-3 i wykonać swoje

    A przeczytaj wątek od początku.
    Bo wątek zaczynał się tak:
    składam prze pani NIP-3 ponieważ dostałem umową zlecenie...

    I co pani ma zrobić? Ma dwa wyjścia
    a) wytłumaczyć ci, że składanie tego nie ma sensu i odesłać cię do domu,
    żebyś podrzucił ten druczek zleceniodawcy coby wpisał swój adres nazwe firmy
    przywalił pieczątkę. NIP dostaniesz za dwa tygodnie

    b) przyjąć druk , co jest jej obowiązkeim, następnie wysłać ci formalne
    wezwanie w celu złożenia wyjaśnień co poskutkuje, że nip dostaniesz za dwa
    miesiące. dla przypomnienia, złożenie kolejnego druku nip-3 poprzez
    zleceniodawcę jeśli pierwszy sie żlożyło już jest karane i to dosyć ostro.

    więc którą wersję wybierasz?

  • 14. Data: 2007-04-04 08:45:03
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 3 kwi o godzinie 15:19, na pl.soc.prawo.podatki, witek napisał(a):

    > A przeczytaj wątek od początku.

    Przecież odpisywałem na Twój fragment (tutaj go cytuję dalej byś raczył był
    zauważyć *na co odpisywałem*

    > Bo wątek zaczynał się tak:

    Nie odpisywalem na *pierwszy post* tylko na twoje wypociny.

    > składam prze pani NIP-3 ponieważ dostałem umową zlecenie...

    :))
    teraz czytaj i ....

    > I co pani ma zrobić? Ma dwa wyjścia
    ^^^^^^^^^^^^^^
    Urzędniczka ma dwa wyjścia , a poniżej napisałeś .... ;))

    > a) wytłumaczyć ci, że składanie tego nie ma sensu i odesłać cię do domu,
    > żebyś podrzucił ten druczek zleceniodawcy coby wpisał swój adres nazwe firmy
    > przywalił pieczątkę. NIP dostaniesz za dwa tygodnie

    Gwoli ścisłości: *do 30 dni* US ma czas na wydanie decyzji o nadaniu nr NIP

    > b) przyjąć druk , co jest jej obowiązkeim,
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Facio - zdecyduj się - albo ma dwa wyjścia, albo ma *obowiązek* jak
    zauważyłeś przyjęcia składanego papieru.
    Skoro ma obowiązek - to musi przyjąć i uruchomić machinę.

    > Dla przypomnienia, złożenie kolejnego druku nip-3 poprzez zleceniodawcę jeśli
    > pierwszy sie żlożyło już jest karane i to dosyć ostro.

    Ekhmm - o co ci chodzi?
    Jakie *kolejne* składanie NIP-3 przez zleceniodawce?

    Zapętliłeś się stary (If -> ELSE) buaahhahaha

    --
    Herbi
    04-04-2007 10:45:00

  • 15. Data: 2007-04-04 13:51:55
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Herbi" <z...@o...pl> wrote in message

    > Przecież odpisywałem na Twój fragment (tutaj go cytuję dalej byś raczył
    > był
    > zauważyć *na co odpisywałem*

    To nie odpisuj nastepnym razem bez związku, bo się temat rozjeżdża.

> [...]
    > zauważyłeś przyjęcia składanego papieru.
    > Skoro ma obowiązek - to musi przyjąć i uruchomić machinę.

    Ciężko u ciebie z myśleniem.
    Urzędniczka nie może przyjąć czegoś jeśli po jej sugestii z punktu a) ty się
    rozmyśliłeś druk złożyć.
    Zmusić cię do złożenia druku nie może.

    > Ekhmm - o co ci chodzi?
    > Jakie *kolejne* składanie NIP-3 przez zleceniodawce?

    > Zapętliłeś się stary (If -> ELSE) buaahhahaha

    To raczej twój kompilator błedy syntaktyczne przepuszcza.

    Zauważyłeś, że ja napisałem POPRZEZ, a ty przeczytałeś PRZEZ.

    Mówi się przepraszam.

  • 16. Data: 2007-04-05 09:43:34
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 4 kwi o godzinie 15:51, na pl.soc.prawo.podatki, witek napisał(a):

    > To nie odpisuj nastepnym razem bez związku, bo się temat rozjeżdża.

    Facet - ty jesteś popier...ny.
    Jak mam odpisać na twoje gówno warte bzdury i nawiązać do pytania sprzed
    kilku odpowiedzi, skoro to ty "zjechałeś" z tematu?
    Idź i je..j sobie z rozpędu baranka w ścianę (szkodami tylko ściany) :/

  • 17. Data: 2007-04-05 23:29:18
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Herbi" <z...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > kilku odpowiedzi, skoro to ty "zjechałeś" z tematu?
    > Idź i je..j sobie z rozpędu baranka w ścianę (szkodami tylko ściany) :/

    Tobie się chyba grupy dyskusyjne pomyliły z grupą spod budki z piwem.
    Wracaj do rynsztoka gdzie twoje miejsce.