    From: "ata" <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PRZEKLETE ROZNICE KURSOWE
    Date: Wed, 11 Aug 2004 11:48:32 +0200

    kursowe na przykladzie.
    22-07-2004 wystawiono fakture na 100 USD. I juz pierwsze pytanie. Biore kurs
    sredni NBP z 21-07-2004 (tabela 141) czy z 22-07-2004 tabela 142?
    z dnia wystawienia faktury czyli z 22-07-07

    27-07-2004 wplywaja pieniazki na konto walutowe. Powinna powstac roznica
    kursowa, tylko jaki kurs banku biore KUPNA czy SPRZEDAZY?

    kurs kupna

    Tak powinny mi powstac roznice kursowe na sprzedazy.

    Pozniej wyplacam te 100 USD. Powinna mi powstac roznica kursowa na rachunku
    walutowym. Jak ja policzyc? Czy bedzie to roznica miedzy kursem kpna banku z
    dnia wplywu na rachunek a kursem sprzedazy banku z dnia wyplywu (czyu na
    odwrot).
    wypłacasz kurs sprzedazy czyli w kasie np bedziesz miał 100 po tym kursie

    a co potem robisz ?
    I najwazniejsze pytanie.
    Czy w ogole dobrze rozumuje te PRZEKLETE ROZNICE KURSOWE

    :))
    ata