  • 1. Data: 2002-10-22 12:19:07
    Temat: Paragon - czy wymagany ?
    Od: "Maras" <m...@w...pl>

    Cześć,
    w Poznaniu przy Kinepolis jest parking płatny. Przy wjeździe dostaję
    papierek z automatu. Po seansie idę z papierkiem do automatu, pokazuje, a on
    każe mi wrzucić kasę za parkowanie. Idę do auta, wyjeżdżam, pokazuję
    papierek automatowi, a on otwiera szlaban. Niby ok, ale zostaję bez
    paragonu, biletu czy jak go tam...
    Czy to legalne ? Aby to zapisać w koszty musiałbym za każdym razem po
    fakturę iść :-(

    Marek

  • 2. Data: 2002-10-22 14:06:18
    Temat: Re: Paragon - czy wymagany ?
    Od: "PO" <p...@h...com>

> [...]
    > paragonu, biletu czy jak go tam...
    > Czy to legalne ? Aby to zapisać w koszty musiałbym za każdym razem po

    mam podobny problem, tylko w moim przypadku mam paragon, ale na papierze
    ciepłoczułym - po kilku miesiącach taki paragon to tylko kawałek czystej
    białej karteczki. i co dalej? co w przypadku kontroli - przecież dokumenty
    świadczące o poniesieniu kosztów muszę przechowywać "nieco dłużej".

    pozdr
    PO

  • 3. Data: 2002-10-22 17:08:59
    Od: "Fencer by \(s\)word" <f...@p...com>

    PO wrote:

    > mam podobny problem, tylko w moim przypadku mam paragon, ale na
    > papierze ciepłoczułym - po kilku miesiącach taki paragon to tylko
    > kawałek czystej białej karteczki.

    No bez przesady. Ja mam kasę z drukarką termiczną juz dwa lata i wszystkie
    kopie są czytelne. Mam tez wydruki termiczne z terminali do kart platniczych
    i paragony przy kartach gwarancyjnych itp. itd... najstarszy ma 4 lata i po
    za tym ze papier zżółkł to wszystko widac

    --
    Pozdrówka,
    Irek Makowski

  • 4. Data: 2002-10-22 18:07:43
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maras" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć,
    > w Poznaniu przy Kinepolis jest parking płatny. Przy wjeździe dostaję
    > papierek z automatu. Po seansie

    !!!

> [...]
    > paragonu, biletu czy jak go tam...
    > Czy to legalne ? Aby to zapisać w koszty musiałbym za każdym razem po

    A jaki jest zwiazek Twojej wizyty w kinie z DG?

    Karol

  • 5. Data: 2002-10-23 07:50:11
    Od: "Andrzej" <a...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    :
    : A jaki jest zwiazek Twojej wizyty w kinie z DG?
    :
    : Karol
    :

    Jeżeli parkujesz przy cmentarzu to znaczy, że umarłeś?

    --
    Andrzej Smereka

    a...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2002-10-23 07:55:47
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > : Karol
    > :
    >
    > Jeżeli parkujesz przy cmentarzu to znaczy, że umarłeś?

    Przeczytaj post poczatkowy.
    Autor wyraznie napisal, ze byl w kinie :-)

    Karol

  • 7. Data: 2002-10-23 08:19:40
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 23 Oct 2002, Karol wrote:
    [...spakowane i udeptane nogą...]
> [...]
    >+ > Jeżeli parkujesz przy cmentarzu to znaczy, że umarłeś?
    >+ Przeczytaj post poczatkowy.
    >+ Autor wyraznie napisal, ze byl w kinie :-)

    Prawda, nie napisał czy w celu konserwacji klimatyzacji...
    Ale ja bym pochopnie nie wykluczał takiej możliwości.
    :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2002-10-23 08:21:16
    Od: "Maras" <m...@w...pl>

    > A jaki jest zwiazek Twojej wizyty w kinie z DG?

    A jak to wpłynie na odpowiedź ? To po prostu parking...

    Maras

  • 9. Data: 2002-10-23 08:47:15
    Od: "Maras" <m...@w...pl>

  • 10. Data: 2002-10-23 09:07:27
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Napisałem 'po seansie' a nie chciałem już pisać, że jestem operatorem
    :-)))

    No i jestesmy w domu :-) czyli w kinie :-)

    Pozdrawiam,
    Karol