  • Data: 2009-03-16 13:35:38
    Temat: Re: Paragon dzien przed wysylka
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16-03-2009 o 14:26:29 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > Eee, a jak ja wydaję towar danego dnia - jest gotowy do odbioru i klient nie
    > odbiera,
    > to przecież mogę wysłać następnego dnia i wtedy mam dokumenty z dnia
    > poprzedniego.
    > Podajcie ten przepis wg którego wydanie=wysyłka

    KC
    Art. 544. § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma być przesłana przez sprzedawcę do miejsca,
    które nie jest miejscem spełnienia świadczenia, poczytuje się w razie wątpliwości, że
    wydanie zostało dokonane z chwilą, gdy w celu dostarczenia rzeczy na miejsce
    przeznaczenia sprzedawca powierzył ją przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy
    tego rodzaju.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek