eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiParagon w KPIR › Re: Paragon w KPIR
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!localhost!smoli
    k
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Paragon w KPIR
    Date: Tue, 1 Sep 2009 01:28:59 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.0909010124040.3392@quad>
    References: <c...@d...googlegroups.com>
    <5...@v...googlegroups.com>
    <h71clc$bdu$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <e...@v...googlegroups.com>
    <Pine.WNT.4.64.0908271045430.3968@quad>
    <h75n74$eja$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.0908272331460.3968@quad>
    <4...@1...googlegroups.com>
    <h7gsl0$gp1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: emh123.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1251762190 16127 83.15.167.123 (31 Aug 2009
    23:43:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 31 Aug 2009 23:43:10 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <h7gsl0$gp1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:215884
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 31 Aug 2009, cyklista wrote:

    > a temat refakturowania przy okazji opłat pocztowych jest bardzo śliski i mogą
    > sobie pozwolić na niego tylko firmy z dobrymi prawnikami

    Wypada się zgodzić.

    > są też tacy (z czym ostatnio się spotkałem), którzy nie ujmują na fakturach
    > dla klientów kosztów przesyłki (jedynie sam towar) a odpowiadają że oni
    > faktur z poczty nie biorą i dlatego przesyłka jest dla nich czymś
    > przeźroczystym czego rozliczaniem się nie zajmują :-)

    Są też tacy, którzy twierdzą że realizują jedynie pośrednictwo
    w zamówieniu usługi przez klienta, przy czym opłata za pośrednictwo
    zawarta jest w cenie towaru.
    Żądają pełnomocnictwa od kupującego (albo zawierają w regulaminie).
    W ten sposób w PP usługę "nabywa klient" (pośrednik jedynie pobiera
    marżę - i mówi że jest "w cenie towaru").
    Oczywiście pozostaje wtedy zarówno sprawa ew. sporu z US jak wyżej
    piszesz i dochodzi niezła komplikacja w razie reklamacji na poczcie
    (już widzę, jak reaguje placówka na poczcie *odbiorcy*... "jedź
    Pan na pocztę wysyłki, bo taka jest procedura" :P)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1