eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiParę pytań początkującego przedsiębiorcy w sprawie odliczeń od podatku › Re: Parę pytań początkującego przedsiębiorcy w sprawie odliczeń od podatku
    From: "Graszka" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Parę pytań początkującego przedsiębiorcy w sprawie odliczeń od
    podatku
    Date: Tue, 15 Nov 2005 12:18:58 +0100

    Najprosciej chyba będzie z komórką - idziesz do operatora i zgłaszasz cesję
    numeru z osoby prywatnej na firmę. Raczej bez problemów.
    Zakupy materiałów eksploatacyjnych do drukarki - w koszty (rzecz jasna w
    wielkościach uprawdopodobnionych, żeby nie zarzucono ci że oto masz w
    kosztach a użytkujesz na cele prywatne - musisz umieć obronić swoje
    stanowisko).
    Z telefonem, jeśli chcesz mieć z tego koszty, może być trochę trudności. Ja
    rozliczałam się billingiem, ale co zrobić w tej sytuacji z Neostradą? Może
    ktoś ćwiczy taki wariant?
    Ogólnie mogę ci radzić tak jak Gotfryd - dużo czytania na początek. No, i
    jeśli sam będziesz prowadził KPiR (bo chyba tak będziesz się rozliczał?) to
    parę ustaw do przejrzenia bezwzględnie.
    Powodzenia, Graszka.