eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiParę pytań początkującego przedsiębiorcy w sprawie odliczeń od podatku › Re: Parę pytań początkującego przedsiębiorcy w sprawie odliczeń od podatku
    From: "Graszka" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Parę pytań początkującego przedsiębiorcy w sprawie odliczeń od
    podatku
    Date: Thu, 17 Nov 2005 12:00:00 +0100

    Użytkownik "Adam Faszcza" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dlegm9$>
    > No ale jak myślisz, co na przykład z nową pamięcią czy klawiaturą?
    Nie znalazłam takiego przypadku w zapisach dot. wyłączenia spod zaliczania
    do kosztów uzyskania przychodów (art.23 updof ), więc niby można - ale nie
    analizowałam nigdy bliżej takiego przypadku, bo nie miałam takiej sytuacji.
    Może ktoś inny...

    > Taki mam plan, tylko nie bardzo wiem, czego szukać... ;)
    > Może możecie polecić jakąś książkę w stylu "DG dla początkujących"

    W moim US jest punkt sprzedaży różnych zarówno broszur jak i zupełnie
    opasłych ksiąg omawiajacych wszelakie tematy ksiegowo-podatkowe. To samo
    myślę znajdziesz w księgarniach prawniczych. Konkretnych tytułów ci nie
    zapodam, ale poszperaj trochę wśród jakichś "ABC podatnika" czy "Vademecum
    podatnika". Widywałam też coś w rodzaju "Prowadzenie podatkowej książki
    przychodów i rozchodów". Corocznie wydawany jest też chyba Zubrzyckiego
    aktualny "Leksykon podatku dochodowego od osób fizycznych" - kilkaset stron,
    łącznie z ustawą o pod. doch. od osób fiz.
    No i nie zawadziłoby na początek zajrzeć na konsultację wprowadzającą do
    jakiegoś doradcy podatkowego, który pokaże ci jak mają wyglądać wpisy w
    księgach, bo nie we wszystkich poradnikach znajdziesz przykłady księgowania.
    To tak z grubsza tyle, pozdr.
    Graszka