    From: "Ryszard G" <rysXgar@.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pensja wysłana przez pracodawcę ostatniego dnia roku
    Date: Sat, 30 Dec 2006 03:08:33 +0100

    news:1683118015.20061229120945@pik-net.pl...
> [...]

    Witam.
    IMHO bez znacznia kiedy dotrą na konto pracownika, ważne by wyszły z konta
    pracodawcy w tym roku.
    Pracodawca ma OBOWIĄZEK wypłacać wynagrodzenia W GOTOWCE jednak, na pisemny
    wniosek pracownika, może dokonać przelewu na jego konto.
    To 'widzimisię' pracownika powoduje, że postawiona do dyspozycji gotówka
    'szlaja' się po bankach przez kilka dni.

    Ryszard G.