  • 1. Data: 2011-05-02 11:51:43
    Temat: Pieczątka firmowa - nazwa pełna czy skrócona?
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    Witam

    Jak w temacie. Czy musi być nazwa pełna czy może być skrócona? NIP,
    wiadomo, ale czy musi być REGON? Jakieś przepisy to regulują?

    pozdr
    rafal

  • 2. Data: 2011-05-02 12:05:46
    Temat: Re: Pieczątka firmowa - nazwa pełna czy skrócona?
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2011-05-02 13:51, Rafal T. pisze:
    > Witam
    >
    > Jak w temacie. Czy musi być nazwa pełna czy może być skrócona? NIP,
    > wiadomo, ale czy musi być REGON? Jakieś przepisy to regulują?

    Możesz sobie napisać tam co tylko chcesz...

    --
    Strony internetowe, sklepy internetowe.
    Pozycjonowanie i optymalizacja.

  • 3. Data: 2011-05-02 12:08:59
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    W dniu 11-05-02 14:05, Daniel Stalica pisze:

    > Możesz sobie napisać tam co tylko chcesz...

    Ok:) Chodzi mi o to że muszę mieć taka pieczątke, która jest czytelna
    dla obcokrajowców, więc walę pełny polski adres, a że mam długą polską
    nazwę to dawanie jej jeszcze dłuższej powoduje że cieżko to upakować - i
    już wychodzi mi 24mm na 70mm ...

    pozdr
    rafal

  • 4. Data: 2011-05-02 12:33:38
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-05-02 14:08, Rafal T. wrote:
> [...]
    > dla obcokrajowców, więc walę pełny polski adres, a że mam długą polską
    > nazwę to dawanie jej jeszcze dłuższej powoduje że cieżko to upakować - i

    Pieczątka jest potrzebna wyłącznie do tego, ażeby ułatwić sobie życie i
    zastąpić ręczne wpisywanie informacji. I w dzisiejszych czasach do
    niczego więcej nie jest potrzebna.

    Tak więc na pieczątce powinieneś mieć dokładnie to, co musiałbyś wpisać
    ręcznie, gdybyś pieczątki nie miał.

    Piotrek

  • 5. Data: 2011-05-02 12:47:16
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.05.2011 14:33, Piotrek pisze:

    > Pieczątka jest potrzebna wyłącznie do tego, ażeby ułatwić sobie życie i
    > zastąpić ręczne wpisywanie informacji. I w dzisiejszych czasach do
    > niczego więcej nie jest potrzebna.

    Nieprawda.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2011-05-02 12:49:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 5/2/2011 7:08 AM, Rafal T. wrote:

    > Ok:) Chodzi mi o to że muszę mieć taka pieczątke, która jest czytelna
    > dla obcokrajowców

    obcokrajowcy i pieczątka?
    z ruskimi handlujesz?

  • 7. Data: 2011-05-02 12:56:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Nieprawda.

    Do czego jest zatem niezbędna pieczątka?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2011-05-02 12:58:04
    Od: " ąćęłń" <j...@N...gazeta.pl>

    A po jaki ch.. NIP?
    Lepiej dać telefon, faks i mail.
    Regon (kiedyś?) był numerem wymaganym przez jakąś ustawę czy rozporządzenie,
    ale zdaje się już nieobowiązuje.

    -----

  • 9. Data: 2011-05-02 12:58:44
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-05-02 14:47, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nieprawda.

    Ale z którym konkretnie fragmentem mojego postu się nie zgadzasz i
    dlaczego? :-)

    Piotrek

  • 10. Data: 2011-05-02 13:00:02
    Od: " ąćęłń" <j...@N...gazeta.pl>

    Do oszczędzania po 6 zł/stronę + vat przy stemplowaniu "za zgodność z
    oryginałem".
    Serio.
    Działa.

    -----