    From: "Marcin Konopka" <m...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pit-36 sekcja M
    Date: Mon, 24 Feb 2003 09:46:26 +0100

    news:35gi5vksghjd1tjhcntp2ltgp5ghgpcumo@4ax.com...
    > Witajcie,
    >
    > zabrałem się za wypełnianie pitu 36 przy pomocy rewelacyjnego
    > programu z IPSu. Jednak nie wiedzieć czemu nic nie wypełnia się w
    > sekcji M. Nie bardzo czaję, co powinno trafić do poz. 201. Opis na
    > druku jest taki sobie i nie trafia do mnie. W poz. 200 wyszła mi kwota
    > do zwrotu niby. Nie powinna ona trafić do poz.203 jako nadpłata? A do
    > poz. 201 jakaś suma zaliczek? Coś mi tu nie pasuje... Możecie rozwiać
    > moje wątpliwości?

    Już rozwiewam. W poz.201 trzeba wpisać sumę zaliczek FAKTYCZNIE ZAPŁACONYCH
    i pobranych przez płatników (jeśli tacy są). W poprzednich polach
    podawaliśmy zaliczki NALEŻNE, więc program nie może przenieść kwoty
    automatycznie bo nie wie czy sa napewno takie same.
    Czyli w poz.201 trzeba wpisać to co wynika z dokumentów wpłat (przelewów,
    przekazów) i z dokumentów od płatników.

    Pozdrawiam
    M.K.