  • 1. Data: 2005-04-26 06:47:34
    Temat: Pit 37... czemu taki mały zwrot?
    Od: "Blajo " <b...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Zrobiłem (chyba dobrze) pita... i zwrot wyszedl mi okolo 530,12 PLN zwrotu...
    no i nie wiem czy dobrze... rok temu mialem jedna umowe na około 500 pln i
    dostalem prawie 100 PLN zwrotu... w tym roku duzo wiecej a mniej zwrotu.

    Moje pity:

    http://img247.echo.cx/img247/364/pity8ei.jpg

    Z góry dziekuje za pomoc.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-04-26 06:49:22
    Temat: Re: Pit 37... czemu taki mały zwrot?
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    On Tuesday 26 April 2005 08:47 Blajo wrote:

> [...]
    > 500 pln i dostalem prawie 100 PLN zwrotu... w tym roku duzo wiecej a mniej

    A niezaplaconych mandatow nie miales aby?

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 3. Data: 2005-04-26 07:28:22
    Od: "Blajo " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW> napisał(a):

    > A niezaplaconych mandatow nie miales aby?

    Jeszcze nie oddałem pita... tyle wyszło mi w programie. Mandatów nie mam.

    Czekam na dalsza pomoc...

  • 4. Data: 2005-04-26 07:52:15
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Blajo <b...@g...skasuj-to.pl> wrote:

    > Jeszcze nie oddałem pita... tyle wyszło mi w programie. Mandatów nie mam.
    >
    > Czekam na dalsza pomoc...

    'Zwrot' to jest nadpłacony podatek od kwoty wolnej od podatku. W 2004 r. ta
    kwota to jest 2790 zł - nadpłacony podatek od tego to max. 530 zł. Zatem do
    pewnego momentu ta kwota rośnie proporcjonalnie (100 zł od 500 zł, 200 zł od
    1000 zł), a na 530 zł się zatrzymuje.

    P.

  • 5. Data: 2005-04-26 09:15:37
    Od: "Blajo " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Paszczak <s...@h...pl> napisał(a):

> [...]
    > pewnego momentu ta kwota rośnie proporcjonalnie (100 zł od 500 zł, 200 zł od

    Dziekuje :) Jesli potrzebujesz pomocy z zakresu fotografi cyfrowej sluze pomoca :)

  • 6. Data: 2005-04-26 09:40:57
    Od: "Blajo " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czyli reasumujac jak bym rozliczyl sie tylko z jedej umowy (tej wiekszej
    http://img247.echo.cx/img247/364/pity8ei.jpg ) to i tak bym dostal te 530 PLN.