  • Data: 2008-03-17 16:05:02
    Temat: Re: Pit roczny.
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2008-03-17 09:53 m...@d...pl pięknie wystukał/a:

    > To jest niemożliwe. W 99% przypadków użytkownik źle pomyślał i
    > obliczył.
    > Gdy US wezwie "animkę" do skorygowania PIT-a przez nią "poprawionego"
    > to proszę ją o sprostowanie cytowanej informacji .

    E-Obliczenia podatku:
    Jeśeli w poz.6 zaznaczono kwadrat Nr.1 należy wpisać kwotę z poz.99, w
    pozostalych przypadkach należy wpisać połowę kwoty z poz.99."
    Takie mniej więcej polecenie jest w tym PIT-cie.
    Program sam mi mnożył kwotę z poz.99 x 2 !!
    I tak musiałam przelać do US 40 zł, bo była niedopłata podatku :-(
    Program z www.pity.pl
    Co mogłam zrobić źle?
    Oczywiście jak się US do mnie "odezwie", to sprostuję na tej grupie.

    --
    animka