eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPit8c - rachunek maklerski bez transakcji z kosztami prowadzenia - czy powinien być wystawiony? › Re: Pit8c - rachunek maklerski bez transakcji z kosztami prowadzenia - czy powinien być wystawiony?
  • Data: 2017-02-07 15:52:23
    Temat: Re: Pit8c - rachunek maklerski bez transakcji z kosztami prowadzenia - czy powinien być wystawiony?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ian.biernat napisał w wiadomości
    >Pisząc na grupę miałem na względzie dwa cele:
    >1. Dowiedzieć się jak to wygląda z punktu prawnego
    >2. Poinformować Grupowiczów, że biura maklerskie obciążają lub mogą
    >obciążyć kosztami na nieaktywnych kontach.

    >Moje konto jest w IngBsk, przez lata opłaty były umarzane (zgodnie z
    >informacją jaką otrzymałem od maklera lata temu ), aż tu nagle
    >zmiana.

    Hm, o ile pamietam, to na poczatku wiekszosc tych BM miala platne
    rachunki, wiec zmianą bylo umarzanie :-)

    >Przekwalifikowali konto na konto bez opłat (wg nowych regulacji), ale
    >wezwali do zapłaty za rok 2014 , 2015 i do września 2016,
    >w dodatku wiadomość w skrzynce emailowej banku, którą rzadko
    >odwiedzam.

    A to nie wiem czy tak moga - nie powinni na poczatku 2015 pierwszy raz
    wezwac/naliczyc/poinformowac ?

    Rozliczenie rachunku powinni Ci co roku przeslac - tez sie chyba mozna
    powolac, ze stan zerowy zostal uzgodniony ... no chyba, ze informacje
    przesylali.

    J.